Quale Pompa à Palette hè Adatta per a Mo Pruduzzione è Trattamentu?

Qualchidunu pò esse cunfusu quandu sceglienu a pompa di palette per u processu di u campu profundo o e caratteristiche di ricerca.Ùn sò micca sapè chì tipu di pompa di palette hè adattatu per a mo pruduzzione è trasfurmazioni.Se ùn hè micca sceltu bè, pruvucarà fallimentu è riduce a vita operativa.Causa cunsequenze irreparabile.U fornitore di pompa di palette indirizza u principiu di sei punti di selezzione di pompa di palette per questu prublema:

1.Select a pompa vane secondu a prissioni di u sistema idraulici.Se a pressione di travagliu di u sistema hè sottu à 10MPa, a serie YB1 o a pompa di vane di tipu YB-D pò esse usata.Se a pressione di travagliu cumunu hè sopra à 10MPa, a pompa di palette d'alta pressione deve esse usata.

2.Selezzione di a pompa secondu i bisogni di u sistema per u rumore In generale, u sonu di a pompa di palette hè bassu, è u rumore di a pompa di palette di doppia azione hè più bassu di quellu di a pompa di azione unica (vale à dì, a variabile). pompa a palette).Se l'ospite richiede un rumore di pompa bassu, deve esse sceltu una pompa di palette à pocu rumore.

3.Considering a longa vita di a pompa di palette doppia azione da u travagliu di affidabilità è a vita, cum'è a pompa di palette di serie YB1 hà una vita di serviziu di più di 10.000 h, è a vita di a pompa di palette unica, u pistonu. pompa è a pompa d'ingranaggi hè più corta..

4.Considering u fattore di pollution A pompa di lama hà una povira capacità anti-pollution, chì ùn hè micca bè cum'è a pompa d'ingranaggi.Se u sistema hà boni cundizioni di filtrazione è u tank di carburante hè sigillatu, a pompa di palette pò esse usata.Altrimenti, a pompa di ingranaggi o una altra pompa cù una forte capacità anti-pollution deve esse scelta.

5.Considering da a perspettiva di u risparmiu d'energia Per risparmià energia è riduce u cunsumu di energia, a pompa variabile deve esse usata.Hè megliu aduprà a pressione proporzionale è a pompa di palette variabile di cuntrollu di flussu.L'usu di pompe doppie o ancu triple hè ancu una suluzione per u risparmiu d'energia.

6.Considering u fattore prezzu Price hè un fattore cità-necessariu.Per riduce u costu sottu a cundizione di assicurà un funziunamentu affidabile di u sistema, deve esse sceltu una pompa cù un prezzu più bassu.Quandu selezziunate una pompa variabile o una pompa doppiu, in più di a comparazione di u risparmiu d'energia, deve esse analizatu è paragunatu da parechji aspetti cum'è u costu.

Per più dettagli di a pompa di pale, cuntattateci: https://www.vanepumpfactory.com/


Tempu di Postu: Dec-30-2021