Selezzione di Pompa à Palette per Sistema Idraulicu

In generale, se u sistema idraulicu hà bisognu di un cambiamentu di flussu, soprattuttu s'ellu u tempu per un grande flussu hè più cortu di quellu per u picculu flussu, u fabricatore idraulicu Hongyi suggerisce chì tutti avissiru preferibilmente aduprà doppia pompa o pompa variabile.

Per esempiu, u mecanismu di alimentazione di a machina strumentu hà bisognu di un grande flussu quandu si trasmette veloce.Quandu u travagliu, u flussu hè chjuca, è a diffarenza trà i dui hè decine di volte o ancu più.Per scuntrà u grande flussu necessariu da u cilindru idraulicu durante a spedizione veloce, a pompa cù grande flussu deve esse sceltu.

In ogni casu, quandu u travagliu, u flussu necessariu da u cilindru idraulicu hè assai chjucu, facendu a maiò parte di l'oliu idraulicu d'alta pressione sopra à traversu a valvola di overflow, chì ùn solu cunsuma energia, ma ancu rende u sistema caldu.

Per risolve stu prublema, a pompa di pale variabile pò esse sceltu.Quandu l'avanzamentu rapidu, a pressione hè bassa è a cilindrata di a pompa hè massima.Quandu u travagliu, a pressione di u sistema aumenta, a pompa riduce automaticamente u spustamentu, è in fondu ùn ci hè micca oliu overflow da a valvula di overflow.

A pompa di doppia paleta pò ancu esse usata, e pompe grande è chjuca furnisce oliu à u sistema à bassa pressione, a piccula pompa furnisce oliu à alta pressione è flussu bassu quandu travaglia à alta pressione, è a pompa grande furnisce oliu à bassa pressione è alta. flussu dopu à scaricamentu da a valvola di scaricamentu.

Per i dettagli, cunsultate: https://www.vanepumpfactory.com/


Tempu di Postu: Dec-30-2021