Hongyi Hydraulic Innovative Servo Vane Pump

Taizhou Hongyi Hydraulic Servo Technology Co., Ltd.hà sviluppatu di novu una pompa servo innovativa basata nantu à a tecnulugia Denison.

L'innovativa pompa di palette servo mantene e caratteristiche di prestazione di a pompa di palette originale, cum'è struttura simplice, grande spostamentu, alta pressione, low cost è simili, riduce a velocità di rotazione minima permessa da 600 rpm à menu di 50 rpm, è mantene u flussu di output è a pressione stabile.

Dopu esse cumminati cù u servomotore, i vantaghji di a risposta stabile di bassa velocità è veloce di u servomotore sò purtati in ghjocu, è e forme di cunfigurazione di a fonte di pompa idraulica cum'è u tradiziunale mutore cumuni + pompa quantitativa + valvola proporzionale, mutore cumuni + A pompa di pistu variabile, a cunversione di frequenza / servomotore + pompa di ingranaggi internu è simili ponu esse rimpiazzati, u cunsumu d'energia pò esse ovviamente ridutta, è u costu di usu di l'equipaggiu pò esse ridutta.

Se vulete sapè di più nantu à a nostra pompa di servovalette, cliccate nant'à u nostru situ web.A nostra squadra vi servirà di tuttu: https://www.vanepumpfactory.com/


Tempu di Postu: Dec-30-2021