Pompa à palette à pin à haute pression et à haute performance

Pompa a palette Servo gloally prima creata, Pompe à palette di alta pressione è di alta prestazione sò largamente usate per a machina plastica, macchina di colata.Cù una struttura di aletta di spina, pò travaglià in alta pressione, pocu rumore è longa vita.

Avà introducemu qualchi punti per l'attenzione nantu à a pompa di a palette servo.

1. Cunsidirari da l 'aspettu di servo pump, postu chì a so prissioni vi canciari, hè megliu à sceglie pump variabile pressure-limiting, perchè u so flussu pò cambià cù u cambiamentu di prissioni, accussì comu à scuntrà i bisogni usu.

2. Quandu i servo valves idraulici scorri à traversu vari valves servo, ci sarà inevitabbilità certa prissioni è perdita di flussu.Per quessa, u dispusitivu idraulici deve esse ragiunate sceltu è a prissioni di u servo valve pressure deve esse aghjustatu à riduce a perdita di putenza.

3. Se ci hè un requisitu di regulazione di velocità nantu à l'attuatore, allora per u ciclu di regulazione di velocità, ùn deve micca solu risponde à u requisitu di regulazione di velocità, ma ancu riduce a perdita di putenza quantu pussibule.

Se vulete sapè di più, cuntattateci: China vane pump.


Tempu di Postu: Dec-30-2021